بدهکاری به تاجران مواد مخدر و عدم توانایی در پرداخت بدهی، کشاورز افغانستانی مجبور کرد تا دختر خردسال خود را در ازای بدهی به دستان پلید تاجران مواد مخدر بسپارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اخبارک نت، پدیده فروش دختران جوان و خردسال به تاجران مواد مخدر در افغانستان به تازگی رو به افزایش می یابد. این کار که در ازای دادن بدهی انجام می پذیرد یک تراژدی واقعی است که دختران و خانوادهای افغانستان آن را لمس کرده و در کنارش زندگی می کنند.

این تراژدی زمانی کلید خورد که یکی از کشاورزان افغان برای رونق بخشیدن به کشت و کار خود مبلغی پول از یکی از تاجران مواد مخدر قرض می کند اما او نیز به کاشت مواد افیونی می پردازد.

پلیس افغانستان از کشت غیر قانونی مواد مخدر خبر دار می شود و با مراجعه به کشتزار کشاورز او را دستگیر کرده و برای مبارزه با مواد مخدر تمام محصول آن را نیز از بین می برد. به این ترتیب کشاورز توان پرداخت بدهکاری خود را از دست داده و به دلیل تهدید و شکنجه از سوی تاجر طلبکار نهایتا مجبور می شود دختر خردسال خود را در ازی بدهکاری به دستان پلید تاجران مواد مخدر بسپارد جایی که سرنوشت فاجعه باری در انتظار اوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار