گوگلیلمو، کارگردان ایتالیایی می گوید: نمایش «1+1 » نخستین پله فعالیت مشترک با ایران است که همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رخ می دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از ستادخبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، گوگلیلمو  با این توضیح که پس از حضور در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جذب هنر و تئاتر ایران شدم، گفت: تئاتر ایران ترکیبی از هنر مدرن و کلاسیک است و عناصر سنتی و فرهنگی تئاتر را با هم دارد. 
وی هنر نمایش ایران را پر احساس دانست و افزود: ایرانیان در بحث احساسی قوی و مهربان هستند. 
گوگلیلمو  هدف از اجرای نمایش «1+1» را تبادل فرهنگی دانست و تصریح کرد: اجرای این نمایش مشترک حرکتی است تا دو کشور ایتالیا و ایران در حوزه تئاتر بهتر یکدیگر را بشناسند. خوشحالم در همدان با امید نیاز آشنا شدم و این همکاری  شکل گرفت. 
وی با این توضیح که به کشور ایران عشق می ورزم و خوشحال می شوم اگر تجربه مشترک دیگری با گروه های نمایشی ایران داشته باشم، گفت: فعالیت مشترک بستگی به محیا شدن شرایط مناسب دارد. علاقه مندگسترش این نوع فعالیت هستم. نمایش «1+1» نخستین پله فعالیت مشترک ایران و ایتالیا است که همزمان با جشنواره سی و یکم تئاتر فجر رخ می دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد. 
این کارگردان یادآورشد: یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین آهنگ سازان ایتالیا «تیزیانو پوپولی» برای همکاری با این نمایش به ایران آمده و اجرای زنده دارد که موجب افتخارم است. 
گوگلیلمو پاپا یکی از معروف ترین بازیگران و کارگردانان ایتالیایی است که تاکنون آثاری همچون «قطرات کوچک» و «طوفان» را در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و غیره به روی صحنه برده است.
گفتني است؛ نمایش «1+1 » نوشته و کار مشترک گوگلیلمو و امید نیاز دوشنبه (9بهمن) در دو سانس 16:30 و 18:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود. /ص
برچسب ها: تئاتر ، جشنواره ، فجر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار