آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پيامي در خصوص هفته وحدت اسلامی گفت: اکنون جهان مبدل به صحنه جنگ احزاب شده و آمریکا و مزدوران در دست هم قصد دارند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند و آن را دچار شکست کنند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس بین‌المللی سران کشورهای اسلامی، "حجت‌الاسلام نظری" به قرائت پیام آیت‌الله مکارم شیرازی پرداخت.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیش از هر چیز ایام هفته وحدت را به همه شما عزیزان تبریک می‌گویم. پیام تشکیل این کنفرانس وحدت اسلامی بوده و شعار آن پیامبر گرامی اسلام است. این هفته را به همه شما مبارکباد می‌گویم. امیدوارم همه مسلمین در سایه الطاف خداوند گرد پیامبر اکرم(ص) جمع شوند و بر دشمنان پیروز گردند.

در هیچ زمانی مسئله وحدت اسلامی این اندازه ضرورت نداشته است؛ اکنون جهان مبدل به صحنه جنگ احزاب شده و آمریکا و مزدوران در دست هم قصد دارند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند تا اسلام را دچار شکست کنند.

اکنون بهار عربی تبدیل به بهار اسلامی شده و کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری هویت خود را بازمی‌یابند؛ در این شرایط مهم‌ترین سلاح دشمن ایجاد جنگ داخلی اعم از فرقه‌ای و غیرفرقه‌ای میان مسلمین است.

آمریکا و اسرائیل پول و سلاح می‌دهند تا مسلمین، خون یکدیگر را بریزند. قرآن به صراحت تنازع و اختلاف را موجب از بین رفتن جامعه اسلامی می‌داند. وظیفه شما اندیشمندان جهان اسلام بسیار سنگین است، چرا که باید همه را از خواب غفلت بیدار کنید؛ البته در این میان خداوند یار و یاور شما بوده و همچنین برنامه‌های ابتکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب خوش می‌درخشند. با کمک شما اندیشمندان باید کشتی نجاتی برای امت اسلامی فراهم کنیم.

اینجانب معتقدم اگر نیت‌ها خالص باشند، دست لطف خدا به سوی ما دراز خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امریکا ، ایران ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار