نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم همكاری تمامی قوا با دولت در راستای حل مشكلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی كشور تاكید كردند..

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در دیدار نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد، از همكاری با دولت، به عنوان اولویت مهم نمایندگان مجلس یاد كرد.

سید سعید زمانیان دهكردی ادامه داد: تلاش برای حل مشكلات مردم در بخش های مختلف از اولویت‌های كاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت بر امور و تذكر به مسئولان اجرایی در مواقع لزوم از دیگر اولویت‌ها است.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اقدامات نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری برای تكمیل پروژه های در دست اجرا در استان، اضافه كرد: فراهم كردن سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان برای احداث مجتمع ها و كارخانه‌های بزرگ تولیدی، كمك به رونق اقتصاد و افزایش اشتغال برای مردم، از اصول همكاری نمایندگان با دیگر مسئولان است.

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعامل و همكاری مدیران دستگاه های اجرایی استان با نمایندگان مردم در مجلس به منظور جذب اعتبارات برای سرعت بخشی به اجرای پروژه های عمرانی در استان ضروری است.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان مشكلات مردم در بخش های مختلف و پیگیری های انجام شده برای رفع آن، گفت: شرایط كشور در عرصه بین الملل، در سرنوشت نسل‌های آینده و انقلاب و كشور تأثیرگذار است و نمایندگان مجلس نیز شناخت صحیح شرایط و حضور فعال و هوشیارانه در تحولات در حال وقوع را در دستور كار قرار داده اند.

مجید جلیل سرقلعه اضافه كرد: استفاده بهینه از توانمندی شهرستان لردگان در بخش كشاورزی و گردشگری به منظور افزایش اشتغال و تأمین امنیت پایدار در منطقه ضروری است.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم تكمیل طرح های در دست اجرای این شهرستان به ویژه پتروشیمی لردگان تاكید كرد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان مشكلات مردم این شهرستان، اظهار داشت: حل این مشكلات به همكاری و تعامل نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

امیرعباس سلطانی با تاكید بر لزوم تكمیل چهارخطه محور ارتباطی شهركرد به بروجن، گفت: تكمیل این محور، كاهش تصادفات و افزایش امنیت سفر مسافران را به همراه دارد.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امید است با افزایش تعامل مجلس و دولت، مشكلات مردم در بخش های مختلف حل شود. /س

برچسب ها: مجلس ، دولت ، مردم ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.