عضو جبهه پایداری گفت: در برپایی یک انتخابات باشکوه خواص جامعه نقش مثمرثمری دارند، زیرا مردم نسبت به عملکردی که این دسته از افراد انجام می‌دهند نگاه ویژه‌ای اتخاذ مي‌کنند.

" علی خطیبی " عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره شاخصه‌های برگزاری انتخابات پرشور گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها امری است که نیاز به مشارکت مردم دارد لذا در این راستا باید شاخصه‌ها و مولفه‌هایی تعبیه شود تا مشارکت مردم چشم‌گیر باشد.

وی افزود: در برپایی یک انتخابات باشکوه خواص جامعه نقش مثمرثمری دارند، زیرا مردم نسبت به عملکردی که این دسته از افراد انجام می‌دهند نگاه ویژه‌ای دارند؛ لذا خواص می‌توانند در جذب مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار باشند.

خطیبی با انتقاد از برخی از خواص که طرح آزاد نبودن انتخابات را مطرح‌ کرده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در کشور بینش سیاسی را رعایت نکرده‌ و حرف‌هایی می‌زنند که در مسیر نقشه‌های شوم دشمنان است لذا انتظار می‌رود با توجه به شعار تقلب که در انتخابات سال 88 مطرح شد و هزینه‌های اجتماعی بسیاری را برای کشور در پی داشت، در پیشبرد اهداف کشور نقش مثمرثمری را ایفا کنند.

عضو جبهه پایداری اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند باید با توجه به تاکیدات رهبری از ورود زودهنگام به مرحله انتخابات پرهیز کنند زیرا ورود آنها به انتخابات سبب می‌شود که انرژی این دستگاه‌ها صرف مسائل انتخاباتی شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پایداری ، انتخابات ، خواص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار