با همکاری دستگاه های اجرایی مبارزه با قاچاق سوخت در پخش منطقه همدان، بیش از 35 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، این مقدار محموله نفت سفید و نفت گاز قاچاق در پی گزارش های دریافتی و گشت زنی مشترک تیم مبارزه با قاچاق کالا و ارز، متشکل از نیروهای حراست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی استان در روز سوم بهمن ماه جاری کشف شد.

فرآورده کشف شده شامل 14 هزار و 600 لیتر نفت گاز و 21 هزار و 100 لیتر نفت سفید بوده است که به صورت غیرمجاز در حوالی یکی از روستاهای همدان در جاده همدان - قروه در مخازنی ذخیره سازی شده بود.

بر پایه این گزارش، این شرکت با بررسی شواهد موجود و تحقیق از عوامل تخلف صورت گرفته، صورتجلسه ای با حضور اعضای تیم کشف، تنظیم و به پیوست، مستندات لازم را به اداره تعزیرات حکومتی استان برای تعیین جریمه و برخورد با متخلف یا متخلفان ارجاع کرد.

این محموله با سه دستگاه نفتکش بارگیری و به انبار نفت ایثارگران منطقه همدان انتقال داده شد تا پس از آزمایش های کنترل کیفیت در مخازن این انبار تخلیه شود و مجددا در شبکه مصرف قرار گیرد.

پخش منطقه همدان دارای 8 ناحیه و 4 انبار ذخیره سازی فرآورده با ظرفیت 68 میلیون لیتر بنزین، 104میلیون لیتر نفت سفید و 102میلون لیتر نفت گاز و یک مرکز سوختگیری هواپیمایی است و مناطقی از جمله کردستان، کرمانشاه، زنجان و میاندوآب و ... را زیر پوشش قرار داده است./س
برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار