ملی پوش تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: طبق تست های بدنسازی که در اردو داریم مشخص شد اضافه وزن دارم.

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: اردوی تیم ملی تنیس روی میز که به میزبانی آکادمی بین المللی تهران برگزار شد بسیار خوب بود و تمرینات خوبی را به همراه سایر ملی پوشان پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: من معتقد هستم برگزاری اردو در هر شرایطی حتی اگر در بدترین شرایط موجود هم باشد به نفع پینگ پنگ بازان است من از این اردو رضایت داشتم.

لطف اله نسبی در پاسخ به این پرسش که آیا وی جزو ملی پوشانی می شود که 8 تا 15 کیلو اضافه وزن داشته اند یا خیر؟ گفت: بله من هم یکی از ملی پوشانی بودم که در تست بدنسازی مشخص شد اضافه وزن دارم اما به 15 کیلو نمی رسد و اضافه وزن من 3 کیلو بود در اینکه وزن خود را کم کنم اجباری نیست ولی این کار را خواهم کرد تنیس روی میز ورزش مهارتی است و وانگ هائو، بازیکن قدرتمند چینی هم اضافه وزن دارد نمی‌توان گفت درصد چربی در وضعیت بازی تاثیر زیادی دارد اما بی تاثیر هم نیست و بهتر است که درصد چربی پینگ پنگ بازان مناسب باشد.

بازیکن تیم باشگاهی دانشگاه آزاد با ابراز رضایت از حضور ملی پوشان جوان تنیس روی میز در کنار بزرگسالان و در اردوی تیم گفت: حضور ملی پوشان جوان در اردو مثبت بود آنها حریفان تمرینی خوبی بودند و آینده دارهای پینگ پنگ محسوب می شوند من از کنار آ‌نها تمرین کردن راضی بودم و امیدوارم در آینده روزهای روشنی را در ورزش تنیس روی میز داشته  باشند.

وی ادامه داد: در کنار احمد جعفری پور به عنوان مربی تیم ملی، تمریناتمان خوب پیگیری شد وی مربی زحمت کشی است.

لطف اله نسبی خاطرنشان کرد: رقابتهای انتخابی تیم ملی قرار است 23 بهمن برگزار شود من هم تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا با آمادگی کامل در آن مسابقات حضور یابم و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارم اکنون در باشگاه زم زم به همراه واحد مالمیری مشغول تمرین هستم.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در خصوص مسائلی که در تنیس روی میز این روزها رخ داده است گفت: من را وارد این قضایای حاشیه ای نکنید و ترجیح میدهم در این موارد صحبتی نکنم./مح
برچسب ها: تنیس ، بدنسازی ، میدیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار