رژيم آل سعود حاکم بر عربستان سعودي از قانون به اصطلاح «مبارزه با تروريسم» به عنوان ابزاري عليه قيام مردمي در اين کشور استفاده مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ مقامات رژيم عربستان سعودي به بهانه تروريسم از هرگونه تظاهرات و تجمع جلوگيري و افرادي را که خواستار آزادي بستگان و اعضاي خانواده خود از زندان ها هستند بازداشت مي کنند. عربستان سعودي از قانون مبارزه با تروريسم به عنوان ابزاري براي تعامل با مخالفان سياست ها و موضعگيري هاي خود و بازداشت ظالمانه و بلندمدت و بدون محاکمه آنها استفاده مي کند. 

در ادامه آمده است: آل سعود گمان مي کردند با کمک رسانه هاي عربي هوادار خود که تحت حمايت کشورهاي حوزه خليج فارس قرار دارند از نسيم تغيير در امان هستند. اين در حاليست که اين رسانه ها حقايق را وارونه مي کنند و اين توهم را براي افکار عمومي جهان و منطقه به وجود آورده اند که عربستان و کشورهاي حوزه خليج فارس از نسيم تغييرات و اصلاحات در امان هستند.  
گزارشگر ادامه داد: عربستان در باتلاق اشتباهات سياسي و سرکوب ملت و آزادي هاي اساسي آن و بازداشت هاي ظالمانه به بهانه مبارزه با تروريسم گرفتار شده است.

در ادامه گزارش با اشاره به قيام هايي که در عربستان شکل گرفته و آن را به لرزه انداخته، آمده است: اين قيام ها روز به روز به نابودي حکومت آل سعود و براندازي رژيم پادشاهي اين کشور براي هميشه نزديک مي شود. اين رژيم در طول تاريخ خونين خود ثابت کرده است که مبتني بر ديکتاتوري و استبداد است. تظاهرات مردمي مخالف رژيم آل سعود خيلي زود در عربستان  آغاز شد اما با وجود بازداشت ها و تجاوزاتي که در آنها اتفاق مي افتاد خبر آنها منتشر نمي شد. 


برچسب ها: آل سعود ، سرکوب ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار