نایب قهرمان کاراته جهان گفت: ورزشکاران باید در مسابقات بین المللی از اعتیار ورزش ایران دفاع کنند و من می خواهم در عرصه بین المللی با تدوام موفقیت ها، یک ستاره باشم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران "سعید احمدی" اظهار داشت: تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی رسیده و در رقابت های مهمی که سال آینده پیش رو داریم به مدال طلا دست یابم.

وی افزود: موفقیت در رقابت های قاره ای، مقدمه ای بود تا در پیکارهای جهانی 2014 آلمان به مدال طلا برسم. من باید در جهانی فرانسه نیز قهرمان می شدم و معتقدم کاراته جهان یک مدال طلا به من بدهکار است.

احمدی اظهار داشت: ورزشکار باید خود را در شرایط آرمانی نگه داشته تا در عرصه های بین المللی برای ورزش کشور افتخار افرینی کند.

وی درخصوص مسابقات فصل جاری سوپر لیگ کاراته که با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید، گفت: در هفته پایانی مبارزاتی زیبا و نزدیک را شاهد بودیم. در سال های گذشته به راحتی می شد قهرمان لیگ را از اواسط مسابقات پیش بینی کرد ولی در فصل جاری تا اخرین لحظات قهرمان مشخص نبود.

سعید احمدی افزود: نفرات ملی پوش نیز درتیم های مختلف تقسیم شده بودند و باعث زیبایی بیشنر پیکارها شدند.

عضو تیم دانشگاه آزاد گفت: امسال تیم کاملتری داشتیم و از ابتدا نیز به قهرمانی فکر می کردیم و با اتحاد و تفکر حرفه ای که در تیم وجود داشت به موفقیت رسیدیم.

وی درخصوص تعداد اندک مبارزاتی که در لیگ برگزار کرد افزود: به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی و همچنین مصدومیت هایی که داشتم در هفت دیدار بروی تاتامی رفته اما با قدرت برای تیم خود بازی کردم.

نایب قهرمان جهان خاطرنشان کرد: برگزاری منظم مسابقات لیگ در زمان مناسب می تواند ورزشکاران را در سطح آمادگی ایده آل قرار دهد و کمک شایانی به تیم ملی داشته باشد. ضمن اینکه معتقدم مسابقات کشوری نیز باید با فاصله زمانی مناسب از لیگ انجام شود. چراکه ورزشکاران نیاز به ریکاوری دارند.

وی ادامه داد: البته امسال به دلیل کمبود زمان باید مسابقات کشوری بزودی برگزار شود تا تیم ملی خود را آماده حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمان آسیا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار