کنفرانس ملی تغییر اقلیم و اثرات آن بر فعالیت های شیلاتی از قبیل آبزی پروری و ماهیگیری با همت موسسه تحقيقات شيلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ كنفرانس ملي تغيير اقليم بر فعاليت هاي شيلاتي با حمایت سازمان ها، ارگان ها، و بخش های خصوصی و تعاونی با محوریت ضرورت تهیه برنامه اقدام ملی برای سازگاری با تغییر اقلیم و مقابله با تغییرات پیش رو در بخش شیلات کشور برگزار شد.
همچنين، تأکید بر لزوم همفکری و تقویت همکاری های علمی و تخصصی و تبادل آخرین دستاورد های علمی و اجرایی کشور، در اين کنفرانس صورت گرفت.

کنفرانس ملی تغییر اقلیم و اثرات آن بر فعالیت های شیلاتی به عنوان یک رویداد علمی مهم در کشور با گردهمایی کارشناسان، دانشمندان، محققان در زمینه های علمی، مدیریت، برنامه ریزی، و مسائل مربوط به تغییر اقلیم و شیلات بستر لازم را به هدف تبادل دستاوردها، تجربیات و نوآوری های علمی و اجرایی را فراهم ساخته و اتاق فکری جهت برنامه ریزی برای همکاری های آتی و تهیه برنامه اقدام ملی برای سازگاری و مقابله با تغییرات پیش رو در بخش شیلات کشور مورد ارزیابی قرار داد.

بررسي اثرات اقتصادی و اجتماعی تغییر اقلیم بر فعالیت های شیلاتی، اثرات تغيير اقليم بر اكوسيستمهای آبی ،آبزي‌پروري و ماهیگیری، پيش‌بيني روند تغيير اقليم در ايران و اثرات آن بر فعالیت های شيلاتي، راهكارهاي سازگار نمودن آبزي‌پروري و ماهیگیری با تغيير اقليم و کاهش و کنترل اثرات منفي تغيير اقليم از موضوعات كنفرانس مذكور بود./س
برچسب ها: آبزیان ، شیلات ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار