وی گفت: 14 میلیون تماس شهروندان با سامانه 137 در سال های گذشته، 11 هزار تماس در طول شبانه روز بیانگر رضایت شهروندان از دریافت پاسخ و خدمات رسانی مطلوب از این سامانه است.
فتح الهی ادامه داد: با توجه به آغاز طرح استقبال از بهار و تأکید شهردار تهران بر اتمام فعالیت های عمرانی و خدماتی تا پایان سال بار مسئولیت این حوزه را برای اجرای به موقع شهروندان دو چندان خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 19 افزود: از ابتدای سال 92 طبق دستور کار قالیباف شهردار تهران، نیروهای اجرایی (کارگری) که دارای قراردادهای متعدد با بخش خصوصی هستند به نیروهای شرکت هادیان شهر تبدیل وضعیت پیدا می کنند./ز