در حالی تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران رأس ساعت 11:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر آغاز شد که چشمه سري بيان داشت: علی کریمی نمي تواند مقابل فولاد خوزستان بازي کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ در حالی تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران رأس ساعت 11:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر آغاز شد که علی کریمی از ساعت ها قبل در محل تمرین حاضر شده بود و پس از فیزیوتراپی و بدنسازی وارد زمین چمن شد و به پیاده روی مشغول شد بازیکنان نیز به 3 گروه تقسیم شده بودند با تمرینات کار با توپ و آقا وسط بدن های خود را گرم کردند در ضمن هر گروه زیر نظر گل محمدی، بگوویچ و بزیک تمرینات خود را ادامه دادند.

محمد نوری در کنار زمین در حال تماشای تمرین سایر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس است که احتمالاً با مصدومیت جزئی روبرو شده است.

تماشاگران پس از گذشت دقایقی وارد مجموعه درفشی فر شدند تا تمرینات را از روی سکو تماشا کنند و خبرنگاران نیز قبل از آنها وارد جایگاه خود شده بودند.

ولادکو گروز دائوسکی بازیکن مقدونیه ای تیم فوتبال پرسپولیس که تمرینات خود را چند روز با این تیم سپری کرده است امروز یکشنبه 8 بهمن پس از کارهای بدنسازی به همراه خانزاده دور زمین دوید و کار با توپ را انجام داد.

شیرینی آخرین فردی بود که وارد درفشی فر شد تا در کنار زمین چمن قرار بگیرد در ضمن غایبان امروز رضا حقیقی که سه اخطاره است و کریم باقری می باشند.

علی کریمی، پس از فیزیوتراپی، پیاده روی روی زمین چمن را آغاز کرد.

علی کریمی پس از پیاده روی زیر نظر چیذری مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس تهران به کارهای بدنسازی مشغول شد و پس از آن به رختکن رفت.

نفرات اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران 5 به 5 فوتبال گل کوچک بازی کردند و نفرات ذخیره نیز در نیمی از زمین فوتبال گل بزرگ بازی کردند که دروازه بان دو تیم امیر عابدزاده و رضا محمدی بودند.

نیلسون نیز زیر نظر عزیزیان مربی دروازه بان ها به صورت اختصاصی تمرین می کند و اکثر تمرینات سانتر از جناحین برای نیلسون از سوی عزیزیان است.

تمرين قرمزپوشان ساعت 12:45 به پايان رسيد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس: کریمی مقابل فولاد بازی نمی کند

چشمه سری گفت: علی کریمی هنوز آماده بازی در روز چهارشنبه 11 بهمن مقابل فولاد نیست.

وجیه اله چشمه سری در مورد وضعیت علی کریمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی کریمی امروز یکشنبه 8 بهمن تمرینات فیزیوتراپی و دویدن را انجام داد که در روزهای آینده نیز این تمرینات درمانی ادامه پیدا می کند ولی به بازی با فولاد خوزستان در هفته 24 لیگ برتر در روز چهارشنبه 11 بهمن نخواهد رسید.

وی در مورد سایر مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: محمد نوری و خانزاده از ناحیه کشاله ران و ولادکو بازیکن مقدونیه ای به خاطر سرما خوردگی امروز تمرین سنگین نداشتند که امیدوارم به بازی با فولاد برسند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار