نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خودروسازان باید گزارشی از فعالیت‌های خود در جهت توانمندسازی‌شان ارائه دهند تا بررسی کنیم چه میزان پیشرفت کرده‌اند و چه برنامه‌هایی در دست اجرا دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدرضا پور ابراهیمی افزود: خودروسازان باید تلاش کنند تا به صورت مستقل و بدون نیاز به حمایت به فعالیت خود ادامه دهند چرا که سیاست حمایتی نمی‌تواند استمرار داشته باشد و باید به مرور زمان به سمت صنعت مستقل حرکت کنیم.
 
وی شرایط اقتصادی کشور و کاهش ارزش پول ملی را بهترین موقعیت برای رشد صنعت و تولید داخلی دانست و اعلام کرد: در حال حاضر طلایی‌ترین فرصت برای شکوفایی صنعت و تولید داخلی از جمله صنعت خودروسازی فراهم شده و ضروری است خودروسازان با درک این موقعیت، به بهترین نحو از آن استفاده کنند.
 
نایب رییس کمیسون اقتصادی مجلس در پایان با تأکید بر این که خودروسازان باید برنامه‌های بلند مدت و میان مدت داشته باشند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که احساس نیاز نشود تلاشی صورت نخواهد گرفت در حالی که صنایع باید به دنبال افزایش رقابت‌پذیری باشند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.