مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: برای عبور از سختی‌های ناشی از دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی و سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آنها لازم است، به وحدت حداكثري توجه داشته باشيم.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر بختیاری" که در آستانه دهه فجر، در شورای پایگاه بسیج دیوان عدالت اداري سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز بیش از پیش نیازمندیم تا به عوامل پیروزی انقلاب توجه کنیم و با مرور آن روزهای سخت بیاد آوریم که عبور از آن دشواری‌ها جز با ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری‌های امام راحل عظیم‌الشان ممکن نمی‌شد.

وی افزود: برای عبور از سختی‌های ناشی از دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی و سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آنها لازم است، به وحدت بیندیشیم.

بختياري تصریح کرد: ولایت فقیه محور وحدت و تبعیت از قانون، راه وصول به آن است.

فرمانده بسیج دیوان با توجه به در پیش بودن ولادت رسول مکرم اسلام(ص) و امام‌ صادق(ع)، ضمن تبریک این میلاد مبارک اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام منادی بزرگ وحدت بودند و هر کس به پیامبر گرویده است، ماموریت دارد که همگان را به وحدت و استقامت در برابر دشمنان دعوت کند.

بر اساس اين گزارش به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری؛ بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و میراث همه مجاهدان و پابرهنگانی است که با زحمت و نثار جان خود آن را به ما رسانده‌اند و ما ظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.

بختياري در پایان بر حضور فعال بسیجیان دیوان در مراسمات دهه مبارک فجر، خاصه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و خواستار ارایه برنامه‌های آتی هر یک از معاونت‌ها و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار