مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری 18 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی حیدری در جلسه ستاد مسکن اردبیل اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحدها 12 هزار واحد دیگر نیز اعم از تعاونی‌ها و خودمالکین به سرعت تکمیل شده و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف سعی کردیم، واحدهای مسکونی مهر به صورت کامل و با برخورداری از انشعابات آب، برق، گاز و همچنین فاضلاب راه‌اندازی شود، ادامه داد: به احتمال قوی واحدهای مسکونی مهر با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت دهم تمامی واحدهای مسکن مهر در این استان تکمیل شده و آماده واگذاری می‌شود.

حیدری همچنین از احداث مدرسه و مساجد در شهرک‌های مسکونی مهر خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌شود مجموعه‌های یاد شده به سرعت تکمیل و مشکلات و نواقص احتمالی نیز با حضور دستگاه‌های ذیربط برطرف شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تأمین و تجهیز زیرساخت‌ها و تکمیل فضاهای آموزشگاهی و همچنین مساجد همت کنند تا مجموعه‌های مسکن مهر به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اردبیل ادامه داد: در تأمین برق واحدهای مسکن مهر اردبیل مشکلی وجود ندارد و تأسیسات برق این واحدها به صورت کامل اجرا می‌شود.

علی علیزاده گفت: در حال حاضر تمامی واحدهایی که به بهره‌برداری رسیده، برق‌دار بوده و در این خصوص مشکلی مشاهده نمی‌شود.

وی با تأکید بر این نکته که بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر به شرط برخورداری از زیرساخت‌های ضروری انجام می‌شود، یادآور شد: تاکنون واحد مسکونی بدون تأسیسات برق به بهره‌برداری نرسیده است.

علیزاده افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برق‌رسانی به واحدهای مسکونی مهر و حتی محوطه آن تدارک دیده شده و پس از این نیز تمامی واحدهای بهره‌برداری شده همگی از زیرساخت برق برخوردار می‌شوند/س 

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.