رئیس بخش سیاست‌گذاری و مواد غذایی اوکراین با اشاره به صنعت ماشین آلات در کشور اوکراین گفت: با مشاهده‌ای که از نمایشگاه ایران داشتیم دیدیم که ایران از 100 درصد ظرفیت خود استفاده می‌کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شربینا گنادی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و ماشین‌آلات و ادوات وابسته در استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همیشه می‌شود تجارت کرد اما بهتر است فرهنگ‌ها با یکدیگر مبادله کنند.

وی تصریح کرد: کشور اوکراین در ساخت ماشین‌های کشاورزی رشد بسیار خوبی را داشته است و در سفری که به ایران داشته‌ایم هدفمان این بوده جایگاه و ظرفیت‌های ایران را در کشور خودمان بررسی کنیم.  

رئیس بخش سیاست‌گذاری و مواد غذایی اوکراین با اشاره به صنعت ماشین آلات در کشور اوکراین افزود: در این بخش کشور اوکراین ضعیف است و با مشاهده‌ای که از نمایشگاه ایران داشتیم دیدیم که ایران از 100 درصد ظرفیت خود استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در مورد بحث سرمایه‌گذاری تصمیم گیری با تجار و بازرگانان دو کشور است که چه تصمیمی بگیرند و تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که قوانین گمرکی را تسهیل کنیم.

گنادی تاکید کرد: به عنوان نمایندگان دولت تلاشمان بر این است تعرفه گمرکی محصولات کشاورزی را تا سال 2017 تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.