سرمربي تيم هندبال ثامن مشهد گفت: سعي خواهيم كرد تا صدر جدول را از دست ندهيم وبا قدرت مقابل حريفان بايستيم.

عليرضا حبيبي سرمربي تيم هند بال ثامن الحجج مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هم اكنون در بهترين شرايط قرارداريم و در جایگاه اول جدول ايستاده ايم و تلاش خواهيم كرد كه اين جايگاه را تا آخر مسابقات ليگ حفظ كنيم و با قدرت هرچه تمامتر به مصاف حريفان برويم.

وي تصريح كرد رقابتهاي ليگ برتر هفته ديگر به پايان مي رسد و ما نيز به عنوان مدعي قهرماني ليگ برتر هستيم سعي مي كنيم قدر موقعيتها را بيشتر بدانيم و امتياز لازم را كسب كنيم.

حبيبي در ادامه گفت: از هفته سيزدهم رقابتهاي ليگ روز گذشته مقابل هيكو به ميدان رفتيم و در پايان ديدار موفق شديم 29 بر 25 نماينده اراك را شكست دهيم و 2 امتياز اين بازي را كسب نماييم.

وي عنوان كرد مسابقه خوبي بود و بازيكنان ما توانستند قدر فرصتها را بدانند و با اقتدار حريف خود را شكست دهند.

حبيبي گفت: چندتن از بازيكنان تيم مدتي مصدوم بودند كه خوشبختانه بعد از طي دوره نقاهت درديدار روز گذشته به ميدان رفتند.

وي اشاره كرد: مجتبي كرميان مهرداد صمصامي و پور زاد بازيكنان مصدوم تيم بودند كه خوشبختانه با بهبودي شان به تيم ملحق شدند.

وي تاكيد كرد: هم اكنون با 22 امتياز پيشتاز رقابتهاي ليگ برتر هستيم و بعد از ما سپاهان و سبزوار حضور دارند آنها نيز مدعي قهرماني اين فصل هستند و بايد بيشتر مراقب آنها بود و غفلت نكرد.

حبيبي در پايان خاطرنشان كرد با وجود اينكه اولين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي كنيم خوشبختانه بازيكنان عملكرد قابل قبولي از خود ارائه مي كنند و روز به روز هماهنگ تر مي شود و اميدواريم چند بازي باقي مانده نيز در شرايط مطلوب ظاهر شوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار