علاقمندان ضمن آشنايی با فعاليت‌های قرآنی و اساتيد اين كالج، به صورت رايگان در آزمون تعيين سطح قرائت شركت و در دوره‌ های آموزش قرآن ثبت‌ نام می كنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مسلمانان از جمله اقشار و گروههای رو به رشد در قاره استرالیا هستند و به همین خاطر موسساتی برای ترویج کاملترین دین الهی در این منطقه تاسیس کرده اند که از جمله آنها كالج قرآن الفردوس است.

این موسسه با هدف مستحكم كردن پيوند مسلمانان با قرآن كريم در سال 2005 در شهر سيدنی استراليا تأسيس شده است و با ارائه برنامه ‌های مختلف در راستای افزايش سرانه قرائت قرآن و همچنين فهم و درك زيبايی‌های کلام الهی تلاش می ‌كند.

كالج قرآن الفردوس اكنون 5 مركز فعال در سراسر سيدنی دارد و از فردا 27 ژانویه با برپايی روز "درهای گشوده" فرصتی را فراهم می‌ آورد تا علاقمندان ضمن آشنايی با فعاليت‌های قرآنی و اساتيد اين كالج، به صورت رايگان در آزمون تعيين سطح قرائت شركت و در دوره‌ های آموزش قرآن ثبت‌ نام كنند.

كارگاه‌ آموزشی حفظ و قرائت، ارائه نرم ‌افزارهای قرآنی، استفاده از قرائت اساتيد برجسته و نيز گفتگو با شرکت کنندگان درباره مباحث قرآنی از ديگر برنامه ‌های در نظر گرفته شده برای روز درهای گشوده كالج قرآن الفردوس است.
برچسب ها: قرآن ، آموزش ، استرالیا ، مجله ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار