رئيس اداره ورزش بانوان گفت: براي ترويج روحيه شادابي و نشاط در ميان شهروندان و همچنين پيشگيري از مشكلات ناشي از فقر حركتي در بين بانوان دوره هاي زمستاني كلاس هاي ورزشي شروع شد.

راضيه علمايي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر و اهميت نقش ورزش در ارتقاي سلامت بانوان گفت: باتوجه به زندگي ماشيني امروزه و همچنين افزايش بيماري هاي صنعتي، آلودگي هوا و تبعات زيانبار آن يكي از راه هاي فرار از اين معضل توجه به امر ورزش است كه با همين رويكرد دوره هاي ورزشي مختلفي در مجموعه ورزش الزهرا، جانبازان، مجموعه ورزشي خوش، يادگار امام برگزار مي شود.

وي در ادامه با بيان اجراي همه روزه ورزش صبحگاهي در اين مراكز افزود: يكي از مشكلاتي بانوان منطقه ما با توجه به بافت فرسوده و پراز ازدحام محله ها از آن رنج مي برند، بيماري هاي ناشي از فقر حركتي مانند پوكي استخوان به دليل نبود فضاي مناسب براي ورزش كردن است، در همين راستا برنامه رايگان ورزش صبحگاهي در مجموعه ورزشي هاي الزهرا، جانبازان،  يادگار امام همه روزه از ساعت 7 تا 8 صبح براي فراهم كردن امكان دسترسي آسان و راحت بانوان به ورزش اجرا مي شود.

وي خاطرنشان كرد: بانوان علاقه مند به ورزش براي شركت در اين دوره ها و بهره مندي از فوايد ورزش كردن مي توانند به مجموعه ورزش هاي ذكر شده مراجعه نمايند./ز

برچسب ها: علمایی ، آلودگی هوا ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار