رییس فدراسیون هندبال گفت: شهرداری ارومیه از رقابت های لیگ برتر کنار گذاشته شد و به هیچ وجه نمی تواند در این مسابقات حضور داشته باشد.

جلال کوزه گر رییس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون 3 فرصت به نماینده آذربایجان غربی داد که مقابل سپاهان قرار گیرد ولی آنها در زمان مقرر بهانه آوردند که ما دیگر نمی توانیم به آنها فرصت دهیم برای همین این تیم در گردونه رقابت های لیگ کنار گذاشته شد و به هیچ وجه نمی تواند در ادامه این مسابقات باشد.

وی تصریح کرد قرار است اردوهای تیم ملی از اسفند ماه سال جاری آغاز شود و کاسترلو در این تمرینات باشد.

کوزه گری در ادامه گفت: برای اینکه این اردوها منظم تر برگزار شود جلسه ای خواهیم داشت و این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد مربی خارجی(اسپانیا) که برای هدایت تیم ملی بزرگسالان خواهد آمد،با باشگاه ثامن الحجج سبزوار قرار دارد و آنها هزینه وی را خواهد پرداخت.

کوزه گری گفت: در شرایط فعلی که توان جذب مربی خارجی بصورت مستقل را نداریم این مربی گزینه مناسبی برای تیم ملی است و تلاش خواهیم کرد از وی به بهترین نحو استفاده کنیم و تجربه بازیکنان را ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد پاییچ با قدرت کار خود را ادامه می دهد و تا کنون عملکرد قابل قبولی از خود ارئه کرده است.

کوزه گری گفت دستمزد وی بوسیله فدراسیون و یک اسپانسر تامین می شود و تا خرداد 92 با من قرارداد دارد.

وی عنوان کرد کاسترلو و پاییچ کارنامه خوبی در هندبال دارند و امید داریم با حضور آنها در هندبال کشورمان روز به روز بهتر شویم و پیشرفت های خوبی بدست آوریم.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد آرزوی قلبی ما این است که هندبال نیز مانند سایر ورزش های کشورمان موفقیت های خوبی بدست آورد و در دنیا نیز مطرح باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار