شب گذشته یک باند بزرگ معتادان که به سرقت و اوراق موتورسیکلت می پرداختند توسط ماموران انتظامی فاتب شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: عوامل این یگان با اقدامات گسترده خود نظیر فعالیت های اطلاعاتی و کنترل های مراقبتی می کوشند تا با شناسایی سارقان و مجرمان که در حال فعالیت هستند، آنان را دستگیر و ضریب امنیت را در سطح شهر افزایش دهند.
سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در ادامه اظهار داشت: در این خصوص در پی دهها فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه این یگان، ماموران تجسس شناسایی و دستگیری این متهمان را در اولویت کار خود قرار دادند، به دنبال این موضوع ، ماموران انتظامی با فعالیت شبانه روزی خود توانستند سرنخ هایی از این باند به دست آورند.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: درنهایت ماموران به صورت اکیپ های نامحسوس چند نفره توانستند سه نفر از اعضای باند را در یک گاراژ در همان محدوده ردیابی کنند و در یک اقدام ضربتی و کاملا غافلگیرانه آنان را که سابقه دار و نامی بودند، را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.
لازم به ذکر است که متهمان به هویت های تورج، فرزاد و رحیم قبل از دستگیری در حین استعمال مواد مخدر و اوراق نمودن چندین موتورسیکلت سرقتی بودند، همچنین پرونده متهمان برای بررسی تخصص به پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع داده شدند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار