وزیر ورزش و جوانان از برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک در اواخر بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای برگزاری این انتخابات، اجباری از سوی کمیته بین‌المللی المپیک بر ایران وارد نشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد عباسی در حاشیه نشست با ورزشکاران و جوانان منتخب استان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر روند اصلاح اساسنامه و زمان برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک با توجه به تاخیر صورت گرفته، گفت: طبق اعلام کمیته ملی المپیک انتخابات در اواخر بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که امید می‌رود در زمان بندی مشخص شده، این انتخابات به اجرا درآید.

وی با بیان اینکه در ارائه اساسنامه کمیته ملی اشکال فنی وجود ندارد، اضافه کرد: مجمع باید یک ماه بعد از المپیک انتخابات خود را برگزار می‌کرد که این قصور منجر به تاخیر در ارائه اساسنامه شد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برای برگزاری این انتخابات، اجباری از سوی کمیته بین‌المللی المپیک بر ایران وارد نبود و معمولا مطابق روال جاری تا دو ماه پس از المیپک انتخابات مجمع برگزار و نتایج و اساسنامه آن اعلام می‌شود.

وی متذکر شد: کشور ایران از جمله کشورهایی است که به جهت رعایت اصول دموکراسی و اصول ورزش حرفه‌ای در تدوین اساسنامه مجمع کمیته ملی المپیک جزو کشورهای پیشگام در دنیا است/س 

برچسب ها: اردبیل ، زمان ، انتخابات ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.