یک سارق کهنه کار پس از مدت ها خلافکاری و دستگیری این بار برای زندگی راحت و فرار از چنگال ماموران انتظامی فاتب به تورقوز آباد پناه برد.

رئیس کلانتری 170 کهریزک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: عوامل این یگان با وسعت حوزه استحفاظی خود و با تشدید تلاش هاي خود می کوشند تا با شناسایی و ردیابی مجرمان به ویژه سارقان آنان را دستگیر کرده و از جان و مال مردم حفاظت نمایند.
سروان بایرام گوزل زاده در ادامه اظهار داشت: در این خصوص واحد گشت خودرویی درحین گشت زنی در محدوده تورقوزآباد به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مظنون می شوند که بلافاصله خودرو را توقیف می نمایند.
وی افزود: راننده خودرو که با حضور ماموران شروع به خواهش کردن نمود و با نشان دادن مدارک خودرو قصد فریب ماموران را داشته ولی عوامل با درایت در بازرسی از خودروی متهم قریب به 50 عدد کارت سوخت که متعلق به خودروهای گوناگون بود، کشف و ضبط می نماید.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین با انتقال متهم به کلانتری مشخص گردید که فرد مذکور به هویت مجید 53 ساله از سابقه داران و مجرمان حرفه ای است، لذا در بازجویی های اولیه متهم به چندین فقره سرقت کارت سوخت و فروش غیرقانونی بنزین اعتراف نمود.
لازم به ذکر است که پرونده متهم تشکیل و تحقیقات کماکان ادامه دارد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.