لويس هميلتون اعلام کرد در نظر دارد در دوران حضورش در تيم، ويترين کاپ هاي قهرماني را بزرگتر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگارن و به نقل از خبرگزاري اسکاي اسپرتز، قهرمان جهان درسال 2008 پس ازاولين ورودش به ساختمان تيم اتومبيل راني مرسدس بنز متوجه شد که ويترين کاپ هاي بدست آمده توسط اين تيم بسيار کوچکتر از تيم قبلي اش مک کلارن است.

همين موضوع سبب شد تا او تصميم بگيرد هر طور شده تعداد کاپ هاي بدست آمده را افزايش دهد.

تيم مک کلارن که هميلتون قبلا در ميان آنها حضور داشت 10 عنوان قهرماني هاي مختلف از جمله 2 عنوان قهرماني جهان را در پروژه هاي خود دارد در حالي که کاپ هاي مرسدس بنز بسختي به عدد 5 مي رسد.

هميلتون در همين راستا مي خواهد تعداد کاپها افزايش پيدا کند البته نبايد از اين نکته چشم پوشي کرد که قرارداد او 3 ساله است.

وي در اين ارتباط گفت: من به سختي تلاش خواهم کرد تا بتوانم موفقيت بدست آورم آنچه واضح است اين است که ويترين کاپ ها و موفقيت هاي ما در اينجا بسيار کوچک است.

من سعي مي کنم کل اين مکان را پر از کاپ هاي مختلف قهرماني کنم.

هدف اصلي ام در تيم همين است و به آن جامه ي عمل مي پوشانم چرا که وقتي اين وضعيت را با تيم قبلي ام مقايسه کردم خيلي به نتايج خوبي نرسيدم. اما موضوع همين است اينکه نواقص را پيدا کنيم و بهبود بخشيم.

اين صحبت هاي هميلتون در شرايطي است که حريف اصلي او در فراري، فرناندو آلونسو اعلام کرد به احتمال زياد هميلتون امسال بيشتر از يک مسابقه او را شکست خواهد داد.

هميلتون در اين رابطه گفت: من اهل تفکرات مثبت هستم در نتيجه هرگز به شکست فکر نخواهم کرد از نظر من هر مسابقه مي تواند پيروزي جديد براي من باشد اما اين کار به تمرين و پشتکار زيادي نياز دارد که من از عهده ي آن برخواهم آمد./مح

برچسب ها: افزایش ، کاپ ، قهرمانی ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار