روزها پيش نام دربي كه مي آمد همه به دنبال يك بازي تهاجمي و سراسر حمله بودند. اما رفته رفته به جز چند استثنا، دربي ديگر حال و هواي سابق را نداشت تا اينكه دربي 76 نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، دربي هفتاد و ششم در حالي با تساوي صفر-صفر به پايان رسيد كه به جز چند صحنه و دقايق پاياني مسابقه، عملكرد خاصي از دو تيم ديده نشد.

در بيشتر دقايق بازي 2 تيم روال آرام  و كسل كننده اي داشتند. آرامشي كه ناشي از يك بازي محتاطانه بود. اگرچه در كنفرانس خبري قبل از بازي نيز سرمربيان دو تيم فلسفه بازي خود را در ابتدا گل نخوردن و سپس گل زدن بيان كرده بودند.



پرسپوليسي ها اگرچه در اين ديدار كاپيتان كريمي را به علت مصدوميت در اختيار نداشتند اما با اين وجود در بسياري از دقايق بازي، بهتر از استقلال كار كردند.

در طرف مقابل  استقلالي قرار داشت كه با امير قلعه نويي با تجربه قدم به ميدان گذاشته بود. از حدود دقيقه 60 به بعد هواداران استقلال بيش از پيش خواستار بازي دادن فرهاد مجيدي شدند. دقايقي بعد مجيدي به ميدان آمد و البته موقعيت گل نيز داشت اما آن را تبديل به گل نکرد.



در اين مسابقه شايد نتيجه تساوي به دست آمده براي سرمربيان هر دو تيم قابل قبول بود چرا كه استقلال با اين يك تساوي همچنان در صدر باقي ماند و پرسپوليس نيز روند بدون باخت خود را ادامه داد.

بايد پذيرفت با اين دقايق كسل كننده، دربي هفتاد و ششم معجوني از تلاش هاي گاه و بيگاه مهره هايي بود كه گويا به تساوي راضي بودند./مح
 
برچسب ها: اینفوگراف ، مصاحبه ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار