قوی ترین وزنه بردار دنیا گفت: وقتی افرادی با ID جعلی برای انتخاب شدن من به عنوان بهترین وزنه بردار دنیا در سال 2012 رای می دهند نشان می دهد که بین مردم کشورم عزیز هستم.

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این که بعضی از مردم کشورم با ID جعلی برای انتخاب من به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2012 میلادی رای می دهند نشان می دهد که تمام ایرانیان در سراسر دنیا به من لطف دارند و طرفدار من هستند.

وی ادامه داد: به نظرم این حرکت های مثبت وظیفه مرا سنگین تر می کند و آنها مرا شرمنده خودشان کردند، به همین منظور از آنها تشکر می کنم.

سلیمی اضافه کرد: من در سال 2012 میلادی در رقابت های المپیک لندن توانستم مدال طلا را به دست بیاورم، این طلا برای من اهمیت کمی دارد و این کار مردم ایران که به خاطر من ID جعلی می سازند تا به من رای بدهند از طلاي المپیک برای من ارزشمند تر است و نشان از محبوب بودن من دارد، لطف مردم هیچگاه فراموش شدنی نیست.

سلیمی در مورد شرکت نکردن در برنامه های تلویزیونی که اکثرا به فوتبال اختصاص دارد گفت: یک سری برنامه های تلویزیونی به دنبال منافع خود هستند و با توجه به اینکه اولویت شان فوتبال است از این رو در چنین برنامه هایی شرکت نخواهم کرد.

وی ادامه داد: قهرمانان جهان و المپیک به برنامه های ورزشی تلویزیون می روند ولی با رفتار زشت، حرمت آنها از بین می رود.

قوی ترین وزنه بردار دنيا اظهار داشت: وقت کمی به منهای فوتبال داده می شود نیمه های شب تازه به رشته های غیرفوتبال اختصاص پیدا می کند، دیگر علاقه ای به حضور در این برنامه ها ندارم چون به رشته های دیگر ظلم می کنند و مسئولان این برنامه ها از اسم ورزش به نفع خودشان بهره برداری می کنند.

سلیمی در مورد رفع مصدومیتش گفت: مصدومیتم کاملا برطرف نشده است و با فیزیوتراپی  درصدد درمان کتفم هستم، تمرینات هوازی و بدنسازی را طی ماه های اخیر در برنامه خود دارم و به دنبال بازگشت به تمرینات سنگین هستم.

.وی در مورد وزنه برداری در لیگ سال آینده تصریح کرد: صحبت ها را با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران داشتم که سال آینده یک تیم پرقدرت را راهی مسابقات لیگ وزنه برداری کنیم از این رو سعی دارم از هر جهت برای ساختن یک تیم قوی به باشگاه پرسپولیس کمک کنم.

سلیمی در پایان در مورد بازی دربی 76 تهران خاطرنشان کرد: دیروز جمعه 6 بهمن به همراه حمید سوریان در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و بازی کسل کننده ای را دیدیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پورحسن
۱۴:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
حسودی میکنند همه دنیا به این غول ایرانی وگرنه کی که از این قهرمان خوشش نیاد
آخرین اخبار