نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق اسناد موجود غرب و اتحادیه اروپا اراده‌ای برای حل مساله هسته‌ای ایران ندارند و همواره از سه موضع تروریست،حقوق بشر و هسته‌ای در حال اعمال فشار بر ایران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور با اشاره به موضع گیری فرانسه درباره مذاکرات ایران و آژانس انرژی هسته‌ای گفت: اظهارات و موضع گیری های فرانسه در قبال مذاکرات ایران و آژانس حرفهای ضد و نقیضی است که قبلا هم تکرار شده است،غرب و اتحادیه اروپا از مذاکرات ۱+۵ و هم چنین مذاکرات انرژی اتمی به عنوان بهانه‌ای برای اعمال فشار بر ایران استفاده می‌کنند.

وی افزود: قوانین و قواعدی در سطح بین‌الملل در ارتباط با فعالیت هسته‌ای ایران مطرح است که این قوانین دلیلی است بر حقوقی بودن مسئله هسته‌ای ایران اما غرب و اتحادیه اروپا مسیر مذاکرات را از حقوقی به سمت سیاسی پیش بردند،در حال حاضر این مذاکرات اصلا حقوقی نیست و عامل تمامی انحرافات در این زمینه غرب و اتحادیه اروپاست.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق اسناد موجود غرب و اتحادیه اروپا اراده‌ای برای حل مساله هسته‌ای ایران ندارند و همواره از سه موضع تروریست،حقوق بشر و هسته‌ای در حال اعمال فشار بر ایران هستند.

حقیقت پور گفت: باید از فرانسه پرسید به عنوان کشوری که به اصطلاح موافق حقوق بشر است در حال حاضر در مالی چه می‌کند این مسئله خود دلیلی بر تروریسم و ناقض حقوق بشر بودن این کشور است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با وجود اینکه بارها اعلام کرده‌ایم قصد ما ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای نیست و حتی با وجود اعمال فشار تاکنون نتوانسته‌اند مدرکی مبنی بر استفاده ایران از انرژی هسته‌ای در ساخت سلاح ارائه دهند.

حقیقت‌پور در پایان اظهار داشت: همان طور که انقلاب اسلامی ایران تاکنون در مقابل غرب، آمریکا و دشمنان ایستادگی کرده، هیمنه‌شان را از بین برده و در مواقع مختلف موجب شکست آن‌ها شده در مسئله هسته ای هم مسلما موفق می‌شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، مذاکرات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.