درهفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم راه ساری پیروزی را تساوی عوض کرد و بازیکنانش نتوانستند با هتریک مرتضی عظیمایی پیروز بازی باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران تیم راه ساری که در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در غیاب کاپیتان خود محمود لطفی میزبان گاز خوزستان بود بازیکنانش بازی برده در نیمه نخست را درنیمه دوم با تساوی چهار بر چهار عوض کردند.

نیمه نخست را تیم میزبان در پی تشویق هزاران تماشاگر خود خیلی خوب و هجومی آغاز کرد و موفق شد چهار بار دروازه مهمان را با گلزنی مرتضی عظیمایی سه بار و عماد محمدی باز کنند.

در این نیمه تیم مهمان یک بار توسط همایون زنگه موفق به گلزنی شد تا نیمه نخست راه ساری با نتیجه قاطع چهار بر یک مهمان خود گاز خوزستان را شکست دهد.

با شروع نیمه دوم به نوعی بازیکنان راه ساری مغرور شدند و به نوعی پیروزی را برای خود مسلم دانستند تا اینکه در این نیمه در حیرت و تعجب تماشاگران سه بار دروازه راه ساری باز شد.

در نیمه دوم راه ساری موقعیت زیادی برای گلزنی داشت که در هیچ یک از این موقعیت ها بازیکنانش موفق نبودند ولی درمقابل بازیکنان گاز خوزستان در ضد حمله سه بارتوسط یاسین سجادی مهر، همایون زنگنه و شهاب طالبی به گل رسیدند تا دو تیم با تقسیم امتیازات با نتیجه بازی چهار بر چهار مساوی شوند.

قضاوت این بازی که بر عهده اصغر بیگی بود به چهار بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم هر دو باشگاه دو کارت بود.

یاسر ابراهیمی و سعید بلباسی از راه ساری و عزت عموزاده و حمید براتی از گاز خوزستان توسط داور کارت زرد دریافت کردند.

راه ساری با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت./س
برچسب ها: فوتسال ، باشگاه ، راه ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.