مديركل اداره فرهنگ وارشاد اسلامي خراسان رضوي گفت: نخستين جشنواره ملي فيلم كوتاه و انيميشن آيات در مشهدبرگزارمی شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سيد سعيد سرابي در نشستي با مديران كانون‌هاي فرهنگي مساجد گفت: نگاه كلان به عرصه قرآن و كانون‌هاي فرهنگي از اولويت‌هاي اداره كل ارشاد است

وي همچنين از برگزاري نخستين جشنواره ملي فيلم كوتاه و انيميشن آيات در مشهد خبر داد و گفت: هم اكنون دبيرخانه اين جشنواره در مشهد شكل گرفته است و به زودي فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

در ابتداي اين نشست، عبداللهي مسوول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي اداره ارشاد ضمن تشكر از جعفري مديركل سابق اين اداره، ايجاد رديف اعتباري براي كانون‌هاي فرهنگي مساجد را اقدام بي‌نظير وي خواند.

همچنين در بخش ديگري از اين نشست محمدي، مدير كانون "انديشه مطهر" خواستار برگزاري نشست صميمانه مردم با مسوولين در مساجد شد.

جعفري، مدير كانون فرهنگي و هنري "امام محمد باقر(ع)" نيز با تاكيد بر نقش ستادهاي متنوع در گسترش فرهنگ قرآني گفت: اداره ارشاد بايد با ايجاد كميسيون‌هاي متنوع شعارهاي خود را در زمينه قرآن عملي سازد.

در ادامه دانشور، مدير كانون فرهنگي "الاقصي" با انتقاد از نگاه به افزايش كمي و بي توجهي به كيفيت كانون‌هاي فرهنگي مساجد، ضمن تاكيد بر لزوم سرمايه گذاري اداره ارشاد در زمينه اين كانون‌ها تصريح كرد: بايد مواظب باشيم افزايش كميت به كيفيت كانون‌هاي فرهنگي لطمه نزند./س

برچسب ها: مدیر ، کل ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.