مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری بیش از 30 هزار واحد مسکن مهر تا پایان دولت دهم در سطح این استان به متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی حیدری اضافه کرد: از این تعداد 18 هزار واحد مسکن طی ایام دهه فجر جاری و 12 هزار واحد نیز تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرا و تکمیل واحدها و شهرکهای مسکن مهر در استان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دولت دهم واحدهای مسکن مهر این استان تکمیل و واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: پس از واگذاری 18 هزار واحد طی دهه فجر، آماده واگذاری سایر واحدها با برنامه ریزی ماهانه سه هزار واحد مسکن مهر تا خردادماه سال آینده به متقاضیان خواهیم بود.

حیدری همچنین با بیان اینکه این واحدها به صورت کامل به صاحبان آن واگذار خواهد شد، متذکر شد: واحدهایی به عنوان واحدهای تکمیل شده محسوب می شوند که تمام انشعابات آب، برق، گاز و محوطه سازی آن به طور کامل اجرا شده باشند.

وی با تاکید بر ساخت مدارس و مساجد شهرکهای مسکونی مهر عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و ذیربط استان باید در خصوص تامین و تجهیز زیرساختها از جمله مدارس و مساجد در شهرکهای مسکن مهر همکاری و هماهنگی کنند/س

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.