مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افتتاح نمایندگی شرکت پخش داروی سوها هلال در این استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بهرام غیبی تصریح کرد: سوها هلال متعلق به جمعیت هلال احمر کشور بوده که داروهای فوریتی و تجهیزات پزشکی را برای بیماران کشور تامین می کند.

وی با بیان اینکه مجوز ایجاد انبار این شرکت صادر شده است، افزود: در نظر داریم تا 22 بهمن ماه سال جاری اقدامات اولیه جهت افتتاح این نمایندگی را به اتمام برسانیم.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این شرکت مهمترین اقلام دارویی بویژه اقلام کمیاب را تامین و در اختیار مردم قرار خواهد داد، یادآور شد: پیش از این داروهای مورد نیاز مردم سفارش گیری و جمع آوری می شد و طی پروسه زمانی طولانی از تهران وارد استان می شد.

غیبی با بیان اینکه این طرح درآمدزایی ویژه ای برای جمعیت هلال احمر ایجاد خواهد کرد، اضافه کرد: علاوه بر تامین داروی مراجعان به مراکز درمانی هلال احمر، این نمایندگی خواهد توانست داروی مورد نیاز داروخانه ها را در سطح گسترده ای تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد این نمایندگی استان اردبیل از تمامی داروهای وارداتی سهمیه خواهد داشت، متذکر شد: بسیاری از نیازهای دارویی استان به خصوص در داروهای اورژانسی و ویژه در این طرح تامین خواهد شد/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.