سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشمر از رفع سه مورد نقطه پر حادثه در طول راه‌های شهرستان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا ابراهیمی اظهار داشت: همچنین در این مدت هفت تقاطع پر حادثه و دو تقاطع اصلی به فرعی با علائم ایمنی و حفاظتی ساماندهی شدند.احداث یک پارکینگ در راه‎های غیر شریانی نیز دیگر  فعالیت این اداره در سه ماهه پاییز بود.

وی ادامه داد: 9 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، 22 کیلومتر تنظیم شیب شیروانی و 700 متر مکعب عملیات خاکریزی نیز در این مدت صورت گرفته  است.

ابراهیمی اظهار داشت: تعمیر 3 دستگاه پل، تسطیح 150 متر مربع از بستر پل‎ها، 100 متر مکعب تنقیه پل‎ها ، 600 هزار متر مربع تسطیح در حریم قانونی راه‎ها، 250 کیلومتر ترمیم و تنظیم قنوها و تسطیح و تنظیم 70 هزار متر مربع از شانه‎های راه‎های شریانی، غیر شریانی و روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در فصل پاییز است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشمر افزود: 270 هزار متر مربع ماسه آسفالت و 225 تن قیر در این مدت در راه‎های روستایی شهرستان استفاده شد، همچنین 3 هزار مترمربع لکه‎گیری هندسی نیز در این راه‎ها صورت گرفت.

وی از انجام 47 هزار و 890 متر مکعب برفروبی و 43 تن ماسه و نمک پاشی در راه‎های حوزه استحفاظی اداره تحت مدیریت خود در پاییز خبرداد.

ابراهیمی به افتتاح 773 واحد مسکن مهر در آذر ماه امسال از طریق ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:  444 واحد از این مجموعه به صورت تعاونی و 329 واحد به صورت خود مالک و با اعتبار بالغ بر سی میلیارد و 920 میلیون تومان ساخته شده‌اند./ج1

برچسب ها: مشهد ، کاشمر ، نمک پاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.