عضو مجلس خبرگان ر هبری گفت: تهدیدهای دشمن با استفاده از ظرفیت های اسلامی و وحدت مسلمانان با وحدت به فرصت تبدیل می شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، نظیراحمد اسلامی در همایش وحدت حوزه های علمیه خراسان افزود: دشمن با تهدیدهایی همچون تفرقه افکنی و مخدوش معرفی کردن جهاد اسلامی سعی دارد مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و امکانات موجود در بین کشورهای اسلامی تصریح کرد: مسلمانان با بیش از یک میلیارد و نیم جمعیت کل جهان و پیوستگی جغرافیایی جهان اسلام می توانند با استفاده از آموزه های دینی و معنوی و دارا بودن ذخایر نفت و معادن موجود، با درس گرفتن از سیره رسول اکرم (ص) می توانند در مقابل تمام حربه های دشمن پیروز شوند.

اسلامی با تاکید بر حفظ آیات و روایات رسیده درباره وحدت و تمسک به محتوای آن ها، افزود: اکنون باید دشمن، امکانات آن ها و عقیده هایشان را شناخت تا با آن مقابله کرد.

این نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری در ادامه هفته وحدت را یک امر اساسی در بین مسلمانان دانست و گفت: هفته وحدت یک تکنیک نیست بلکه برخواسته از آمیزه های مهم اسلام است.

وی همچنین حسن درایت مقام معظم رهبری، حسن اعتماد مردم و جامعه را ارکان مهم وحدت معرفی کرد و افزود: نباید بگذاریم که دشمن جرآت کند تا به تهدیدهای خود ادامه دهد و ما هوشیارانه و حساب شده در مقابل این بحران ایستادگی می کنیم./س


برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.