در مراسم باشکوه جشن پيامبر اعظم(ص) که بسياري از ميهمانان داخلي و خارجي حضور داشتند از تمبر یاد بود ميلاد پيامبر گرامي اسلام(ص) و پرچم امت واحده رونمایی به عمل آمد که به رسم يادبود، شال و پيراهن‌هايي منقش به نشان پرچم امت واحده به ميهمانان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، جشن پیامبر اعظم(ص) و مراسم روز جهانی رسول خدا محمد مصطفی(ص) در اولین جمعه هفته وحدت (۶ بهمن) و هم‌زمان با بیست‌ و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سالن سران برگزار شد.
 
در اين مراسم باشکوه که بسياري از ميهمانان داخلي و خارجي حضور داشتند از تمبر یاد بود ميلاد پيامبر گرامي اسلام(ص) و پرچم امت واحده رونمایي به عمل آمد و به رسم يادبود، شال و پيراهن‌هايي منقش به نشان پرچم امت واحده به ميهمانان اهدا شد.

در جشن بزرگ پيامبر اعظم، "صلاح الزواوی" سفير فلسطين در ايران به همراه ديگر ميهمانان خارجي حضور داشتند که با استقبال بسيار گرمي روبرو شدند.

همچنين در اين مراسم باشکوه "عبدالحسين مختاباد" به همراه گروه موسيقي خود به اجراي قطعاتي درباره شان و منزلت پيامبر اعظم(ص) پرداخت که با استقبال ميهمانان خارجي روبرو شد.

 در اين مراسم، گروه دف‌زني کردستان به رهبري کودکي چهار ساله شور و هيجان خاصي به جشن پيامبر اعظم(ص) بخشيد.

گفتني است؛ در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از دستاوردها و کتاب‌هاي تهيه شده توسط مجمع  تقريب مذاهب اسلامي برپا شده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جشن ، پیامبر ، وحدت ، اجلاس ، تهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار