نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس، بیداری اسلامی را دستاورد بی‌بدیل وحدت دانست و گفت: امروز به برکت وحدت حول محور قرآن موج این بیداری با قدرت و شدت بر سر حکام ظلم و جور و اربابانشان فرود می‌آید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام موسی احمدی در آیین جشن هفته وحدت در بندر سیراف اظهار داشت: هفته وحدت از ابتکارات ارزشمند امام خمینی(ره) است و باید استفاده لازم را برای تقویت وحدت و همدلی ببریم.

وی با بیان اینکه وحدت بین شیعه و سنی رمز یکپارچگی مسلمین است افزود: بدون تردید حفظ اسلام اصیل برای رشد و شکوفایی کشورهای مسلمان و پایداری ارتباط و دوستی بین آنها است و نباید بر اثر توهمات ذهنی برخی افراد مورد اختلاف قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اختلاف‌افکنی برخی کشورها خاطرنشان کرد: برخی کشورهای مسلمان در میدان‌های تمدن مادی غرب وارد شده‌اند و این اقدامات موجبات خدشه وارد شدن به وحدت مسلمین شده است.

احمدی تصریح کرد: بیداری اسلامی نشان داد که ملت مسلمان، اسلام را بزرگ‌ترین نجات‌دهنده می‌داند که می‌تواند بیانی برای دردها و رنج‌های آنان باشد و امروزه آنان از حاکمانشان می‌خواهند تا عزت و آزادگی از دست رفته شان را دوباره به آنها برگرداند.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته وحدت از سنت‌های حسنه نظام دینی است گفت: نامگذاری ایام سال از جمله هفته وحدت از سنت‌های حسنه و ماندگار نظام دینی است که به برکت تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

بیداری اسلامی دستاورد بی‌بدیل وحدت

احمدی بیداری اسلامی را دستاورد بی‌بدیل وحدت دانست و افزود: امروز به برکت وحدت حول محور قرآن و سنت و به برکت شخصیت بی‌نظیر بشریت و عالم خلقت حضرت محمد مصطفی (ص) موج این بیداری با قدرت و شدت بر سر حکام ظلم و جور و اربابانشان فرود می‌آید.

وی با بیان اینکه در بلاد اسلامی هر روز شاهد افول قدرت‌های وابسته و مزدور هستیم اظهار داشت: امروز امت اسلام با تاسی از رسول مهربانی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگرند و همین امت با تاسی به سیره پیامبر اعظم (ص) در برابر دشمنان قدعلم می‌کنند و این نشان از عزت و اقتدار امت پیامبر (ص)است.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی بصیرت، ولایتمداری و دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین رموز موفقیت ملت بزرگ ایران برشمرد و با اشاره به خدمات نظام دینی در دهه‌های گذشته اذعان داشت: خدمات دولت در مناطق مختلف کشور موجبات رضایت مردم را فراهم کرده و باید نسبت به معرفی دستاوردهای نظام همت کنیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، وحدت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.