محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين از عدم حضور خود در انتخابات آينده در اراضي فلسطيني خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم، محمود عباس در گفتگو با"شبكه الميادين لبنان" اظهار داشت براي دومين بار خود را نامزد انتخابات نخواهم كرد وآنچه كه درخصوص انحلال حكومت گفته ميشود وجود ندارد زيرا ما داراي حكومتي نيستيم.

وي در ادامه با بيان اينكه من در گذشته گفتم در انتخابات شركت نميكنم وهمچنان بر روي گفته  وموضع خود هستم افزود هر فردي كه از جنبش فتح ويا حماس انتخاب شود من وي را حمايت ميكنم ،اما حقيقتا از سوي من در فتح ويا حماس نامزدي انتخاب نشده است.

ابومازن همچنين با رد ابتكار عمل اتحاديه اروپا براي از سرگيري مذاكرات صلح بين فلسطين واسرائيل در ادامه افزود هيچگونه ابتكار عملي از سوي كشورهاي اروپايي وجودندارد.

رئيس تشكيلات خود گردان با اشاره به اينكه  در صورت تشكيل حكومت جديد فلسطين، اين حكومت بايد تا سه ماه ادامه يابد نه بيشتر ،از توافق فتح وحماس در دوحه وقاهره براي به عهده گرفتن رياست حكومت جديد فلسطين از سوي وي در مدتي معين خبر داد.

وي همچنين در پاسخ به سوالي درخصوص سفر به باريكه غزه گفت بزودي به باريكه غزه سفر ميكنم اما اين سفر يا پيش از گفتگوهاي صلح ويا پس از آن صورت ميگيرد و ربطي به اين گفتگوها ندارد.

عباس در ادامه مي افزايد مرزهاي كامل ما متعلق به سال 1967 است وشهر قدس پايتخت ما به شمار ميرود به معناي ديگر مرزهاي سال 67كه شامل كرانه غربي،قدس شرقي وباريكه غزه است از سوي اسرائيل اشغال شده است.

برچسب ها: عباس ، فلسطین ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار