سرپرست تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: زمانیکه یک تیم میزبانی بازی را قبول می کند بايد تمام شرایط را مد نظر بگیرد پس از تاخیر 30 دقیقه ای امکان نداشت تاخیر دیگری را قبول کنم.

ایرج کریمی سرپرست تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود تمام بازیهای  این هفته باید ساعت 18  برگزار می شد اما سرپرست تیم فرش آرا اعلام کرد و به دلیل برگزاری مسابقات هندبال  بازی در ساعت 18:30  انجام شود  برای اینکه  مسئولان این تیم را دچار مشکل نکنیم  با تاخیر 30 دقیقه ای موافقت کردیم.
 
وی افزود: با نزدیک شدن زمان مسابقه و با توجه به اینکه یک نیمه از مسابقات هندبال تموم نشده بود و تیم ما تا ساعت مقرر نمی توانست در زمین حاضر باشد و تمرین کند تصمیم گرفتیم که رقابت را برگزار نکنیم و با تیم  سالن را ترک کنیم.
 
کریمی در ادامه بیان داشت:  گمان می کنم هر تیمی دیگری هم بود همین کار را می کرد و اجازه ی بازی را به تیم  نمی داد زیرا ما نمی توانیم در سالن دیگری تمرین و پس از آن در سالن اصلی مسابقه دهیم وقتی یک باشگاه  میزبان رقابت  ها  می شود باید تعهدات خود عمل کند و تمام برنامه ها را مبنی بر زمان مسابقه تنظیم کند.
 
سرپرست تیم شرکت حفاری گفت:  با مشاهده ی ناتوانای یک تیم در میزبانی مجبور نیستیم با شرایط کنار بیاییم به همین دلیل  اجازه برگزاری رقابت را به تیممان ندادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  ناظر بازی در جریان تمام ماجرا بود و متوجه شد که شرکت حفاری با شرایط فرش آرا کنار آمد اما آخرین تاخیر را نمی توانستیم تحمل کنیم امیدوارم مسئولان با تدبیر در مورد این مسئله تصمیم گیری کنند./آق

برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار