وسیله و اجسام زیادی در دور و اطراف ما وجود دارند که ما از درصد عمر باقیمانده شان و یا نحوه عملکردشان اطلاعاتی در دست نداریم و برای استفاده بهتر و بهینه تر از باتری ها توانایی زیادی نداریم.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،باتری انرژی آزاد شده از واکنش شیمیایی را مستقیما به الکتریسیته تبدیل میکند و کیفیت باتری ها با گذشت زمان کاهش پیدا میکند حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرند اما امروزه باتری هایی با طول عمر چندید برابر ساخته و طراحی شده اند که به وسیله گوشی های هوشمند کنترل می شوند.



گوشی های هوشمند قادرند نحوه کار این باتری ها را کنترل کنند و کاربر هر زمانی که بخواهد کار آن ها را متوقف کند تا از میزان شارژ باتری کاسته نشود و هر زمانی که دوباره خواست عملکرد ان را راه اندازی کند تا انرژی باتری به صورت بهینه مورد استفاده قرار گیرد.

مروزه باتریهایی می توان ساخت که به طور متوسط در کاربردها پنج سال عمر مفید دارند. باتریها در بهره گیری از وسایل الکترونیکی نقش مهمی ایفا می کنند. البته با بهبود بخشیدن تکنولوژی باتریها منابع انرقابل حملی برای هر معرفی ، از دستگاههای استریوی دستی تا اتومبیلهای برقی، در اختیار داشته باشیم./ح

برچسب ها: باتری ، گوشی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار