خوشبختانه سطح کیفی تله فیلم ها نسبت به گذشته ارتقا یافته و بیشتر آنها با فیلمهای سینمایی برابری داشتند.

شهره لرستانی بازیگر پیکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و داور بخش تله فیلم دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بیشتر تله فیلم هایی که ما دیدیم از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده و گاهی با فیلمهای سینمایی برابری داشت.
وی افزود: خوشبختانه ارتقا قابل توجهی را در سطح فیلم سازی داشتیم که محتوای این آثار می‌تواند در مناسبات خاص حاوی پیام های قابل توجهی برای دیگر کشورها باشد.
وی با اشاره به خاص بودن دومین جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد: به دلیل محتوای متفاوت تله فیلمها و دیگر آثار ساخته شده  دومین جشنواره را پربار تر از جشنواره قبلی می‌دانم.
لرستانی در خصوص سپردن سینمای دینی به دست افراد متعهد تصریح کرد: سینمای دینی را به متعهدها سپردند که به نظر من باید در کنار تعهد کار و قضاوت به دست افراد متخصص سپرده می شد و ای کاش دقت بیشتری در این خصوص صورت می‌گرفت.
این بازیگر در خصوص وضعیت سریالهای کمدی، اظهار داشت: متاسفانه ساخت سریالهای کمدی  خیلی کم شده و بیشتر رویکرد افراد به سمت و سوی ساخت آثار جدی سوق داده شده است.
لرستانی در خصوص حضور کمرنگ خود در عرصه بازیگری گفت: سطح کیفی فیلمنامه ها خیلی پاین آمده و متن ها خیلی سطحی به نگارش در می‌آیند.
وی ادامه داد: بیشتر آثار ساخته شده کمدی نبوده و معقتدم نباید به هر قیمتی مخاطب را خنداند و با وجود این شرایط من حضور خود را در عرصه بازیگری کمرنگ کرده ام.
این بازیگر سریالهای ماندگار سیما اظهار داشت: تصمیم دارم سریالی را با مضمون کمدی بسازم که در حال حاضر در مرحله گفتگو هستم.

برچسب ها: لرستانی ، جشنواره ، جام جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار