معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت وحدت مسلمانان و جهان اسلام مانع جدی زیاده خواهی نظام سلطه و استکبار در جهان شده است.

نصراللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: با احیای اسلام توسط امام راحل در قرن حاضر، سلطه گری استکبار جهانی به صورت جدی تهدید و متزلزل شد.
وی گفت : تفرقه و اختلاف افکنی و برجسته کردن شکاف های نظری و عملی بین مسلمانان به صورت جدی در دستور کار دشمنان اسلام قرار گرفته و با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های مذبوحانه آنان تشدید شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی افزود : پیامبر اعظم (ص)، قرآن عزیز و ائمه اطهار (ع) همواره مسلمانان را به حفظ و تقویت وحدت توصیه و سفارش کرده اند.
نصراللهی گفت : وحدت مساله ای است که از صدر اسلام تاکنون بر آن تاکید شده و بزرگان دین آن را لازمه موفقیت مسلمانان و غلبه آنها بر دشمنان دانسته اند.
وی افزود : تنها دشمنان دین و انقلاب اسلامی از تفرقه و اختلاف سود می برند و اگر اتحاد و وحدت قوی بین مسلمانان جهان به وجود آید شاهد رخدادهای تلخی مانند آنچه که امروز در سوریه به وقوع پیوسته نخواهیم بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت : امروز بیشترین هراس دشمنان اسلام و انقلاب از اتحاد و همدلی میان مسلمانان است زیرا با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری پیروان اسلام در دنیا می توان بساط ظلم، طاغوت و سلطه را در جهان در هم پیچید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.