به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، روح الله بیطرفان دبیر اجرایی همایش طی سخنانی اظهارداشت: این همایش با هدف دست یافتن به راهکارهای علمی در عرصه برندسازی و تسهیل فروش و جلو گیری از چالش های موجود در مجتمع ها و مراکز خرید برگزارمی شود.
وی با بیان اینکه اولین همایش در بهمن سال گذشته در تهران برگزار شد بیان داشت:امسال نیز تصمیم گرفتیم تا با توجه به ظرفیت های که درساخت مجتمع های عظیم تجاری و مراکز خرید در قم وجود دارد این همایش را در قم برگزار کنیم.
گفتنی استٰ، در این همایش آسیب شناسی مجتمع های تجاری و مراکز خرید، بررسی راهکارهای برندسازی مراکز تجاری و درآمدی بر فناوری های برند سازی مراکز تجاری، معماری برند ساز، فروش و بازاریابی مراکز تجاری، اصل پیرامون بررسی فرصت ها و تهدید های مراکز تجاری و ترجمان هویت برند در عناصر معماری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت./س