خطیب جمعه گچساران گفت: عزت، منطق و شرف انسانیت با وجود پیامبر گرامی اسلام (ص) معنا پیدا می كند و به همین دلیل مسلمانان جهان به وجود خاتم الانبیاء (ص) می بالند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'امین الله حجازی' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: ولادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت موجب شكوفایی دین مبین اسلام و روشن شدن زندگی امت از ظلمات شد.
وی رسالت مسلمانان را حفظ و حراست از میراث گرانبهای پیامبر اكرم (ص) دانست و بیان كرد: منطق، تفكر و آزادگی انسان مرهون رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) است.
حجازی با اشاره به نزدیك بودن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران، اظهار كرد: تفكر و ایده معمار كبیر انقلاب برای صدور انقلاب اسلامی ایران پس از سه دهه با شتاب بیشتری عملی و ظاهر می شود.
وی عنوان كرد: از آنجا كه انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده اسلام ناب محمدی (ص) و امامان معصوم شیعیان است برای همیشه پویا، باشكوه و سرافراز باقی خواهد ماند.
حجازی از مسوولان اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواست دستاوردهای برجسته علوم مختلف از قبیل پزشكی، فضا هوا، هسته ای، نظامی و اقتدار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی كشور را برای نسل جدید بازگو كنند./س
برچسب ها: عزت ، شرف ، انسانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.