خطیب جمعه شهركرد، با تبریك فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر تأكید كرد: پیروزی انقلاب اسلامی، باعث اقتدار ایران در جهان شده است.

حجت الاسلام سید محمد احمدی، در خطبه های این هفته نمازجمعه شهركرد، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: دهه فجر، دهه حاكمیت انقلاب الهی در ایران، و دهه رستگاری و فلاح مردم ایران است.

به گفته وی؛ دهه فجر، بیانگر روزهای قیام اسلامی مردم علیه رژیم ستمشاهی پهلوی، به رهبری امام راحل (ره) است و هر جا نام انقلاب اسلامی می آید نام معمار كبیر انقلاب اسلامی (ره) نیز طنین انداز می شود.

امام جمعه موقت شهركرد گفت: حضور باشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید خواهد كرد.

حجت الاسلام احمدی، با تبریك سالروز میلاد با سعادت پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، افزود: اتفاقی كه در 22 بهمن سال 57 افتاد، تنها تأسیس یك حكومت اسلامی و دینی نبود، بلكه محقق شدن ولایت الهی بود.

وی با بیان اینكه تحقق این حكومت، حاصل مجاهدت های ائمه اطهار (علیهم السلام) و شیعیان بوده است، افزود: ثمره تمامی این تلاش ها، پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی بود كه باید به دست حضرت ولی عصر (عج) سپرده شود.

حجت الاسلام احمدی گفت: در سال های پس از پیروزی انقلاب، دشمنان از هیچ كوششی برای ضربه زدن به این حكومت مردمی دست برنداشتند، اما ملت ایران به حول قوه الهی، بر همه چالش ها و توطئه ها پیروز شده است.

وی، فرا رسیدن هفته وحدت را یادآور شد و گفت: وحدت، نیاز اساسی و اصلی جهان اسلام است تا در برابر قدرت های مستكبر ایستادگی كند.

امام جمعه موقت شهركرد تاكید كرد: وحدت در بین مسئولان نیز باید در بالاترین سطح باشد و نشست های اخیر مجلس و دولت برای رفع موانع اقتصادی و توجه به معیشت مردم ستودنی است.

به گفته وی؛ مردم كشورهای دیگر با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی، در برابر حكام ظالم خود به قیام كرده اند.

وی، در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه شهركرد با تبریك ساروز میلاد خجسته رسول اكرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: با الگو قرار دادن شیوه ائمه معصومین  (ع) در زندگی فردی و اجتماعی، توفیق دنیا و آخرت نصیب افراد جامعه می شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.