یک شرکت ایرانی توانست به مرحله نهایی جایزه توریسم برای فردا که یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های صنعت مسافرت و توریسم دنیا به شمار می‌رود، راه یابد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، آنجا اکروگت مدیر جوایز جشنواره توریسم برای فردا با اعلام این خبر گفت: هدف این جشنواره تشخیص بهترین تلاش‌ها در صنعت جهان‌گستر توریست است و در این جشنواره آثار دریافتی سال 2013 در 4 بخش بررسی می‌شود که حضور مجموعه ارم‌کیش از ایران نیز در آن مسجل شده است.

وی افزود: جایزه نظارت بر مقصد‌ها، جایزه حفاظت از محیط زیست، سود اتحادیه  تجارت توریسم جهانی از جمله مهمترین محورهای ارزیابی آثار ارسالی می‌باشد.

اکروگت با اشاره به روند برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد:‌مهلت دریافت آثار از 3 سپتامبر تا 26 نوامبر بود که تا 2 دسامبر تمدید شد چرا که برخی از متقاضیان بخش درخواستی خود برای حضور را عوض کردند، زمانی که تمام فرم‌ها دریافت شده از سوی کمیته بررسی آثار از میان همه آنها 126 اثر تاییدیه نهایی ورود به بخش مسابقه را گرفتند و بخش 3 مرحله‌ای قضاوت در مورد شرکت‌کنندگان آغاز شد.

خانم انجا اکروگت همچنین افزود: قاره آسیا بیشترین شرکت‌کننده را در این دوره از جشنواره داشته و اقیانوسیه هم با 9 شرکت‌کننده کمترین متقاضی را داشته است، از 46 شرکت مختلف در این مسابقه شرکت کرده‌اند که آمریکا، آفریقای جنوبی، هند، اکوادور به ترتیب بیشترین متقاضی را داشته‌اند.

شایان ذکر است؛ شورای جهانی سفر و گردشگری wttc یک نهاد بین‌المللی است که مشتمل بر یکصد مدیر ارشد در بخش‌های صنعت و گردشگری سراسر جهان است و هر ساله بهترین‌ها در صنعت توریسم را تحت عنوان توریسم برای فردا انتخاب و معرفی می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: توریسم ، برای ، فردا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار