معابر شریانی منطقه 4 بدون بار ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 از احداث 25 توقف‌گاه اضطراری تاکسی در معابر شریانی منطقه خبر داد و گفت: با احداث این توقف‌گاه‌ها، ترافیک معابر در ساعات پیک تردد روان‌تر می‌شود.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی ناشی از توقف تاکسی‌ها در سطح معابر، 25 نقطه از سطح منطقه، عمدتا با محوریت تقاطع‌ها و نقاط پر تقاضا جهت توقف تاکسی‌ها با انجام خط کشی، از سطح گذرگاه‌ها جداسازی شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 با اشاره به مساحت این توقف‌گاه‌ها ادامه داد: مساحت این ایستگاه‌های اضطراری 50 متر مربع می‌باشد و اجرای آن علاوه بر جلوگیری از ازدحام مسافر و کاهش نابسامانی در تقاطع‌ها و سطح سواره باعث ساماندهی و کاهش جریمه خودروها می‌شود.
میرزایی در ادامه از سازماندهی تابلوهای اتوبوسرانی سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و سرعت بخشیدن در مسیر یابی سفرهای درون شهری ساماندهی تمامی تابلوهای راهنمایی اتوبوسرانی داخل ایستگاه‌ها با طراحی جدید در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح 159 نقشه راهنمای خطوط در داخل ایستگاه‌های اتوبوس نصب شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار