بازیکن جدید تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تاکید می کند که به بازی در لیگ ایران علاقمند است اما تصمیمات متغییر برای حضور در لیست سهمیه های خارجی یا سهمیه ملی بازی در ایران را برایش مشکل کرده است.

بنیل کوچویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از دلیل آمدنش به لیگ ایران بعد از دو ماه بازی در چین توضیح داد: قبل از آمدن به ایران دو ماه در لیگ CBA چین بازی کردم اما برای ادامه کار با مشکل ویزا مواجه بودم. امیدوارم سال بعد با حل این مشکل به چین برگردم. من تهران و بازی در لیگ ایران را واقعا دوست دارم اما لیگ چین بسیار قدرتمند است و بازی در این لیگ برای ادامه دوران بازیگری ام بهتر است چون با شناخته شدن در این لیگ می توانم به کشورهای دیگر بروم.
وی تاکید کرد: متاسفانه هر سال برای بازی در لیگ ایران مشکل دارم. در ایران یک بار بازیکن خارجی و یک بار ایرانی سهمیه الف به حساب می آیم. دو سال است که با این شرایط امکان بازی در ایران را پیدا نمی کنم و این واقع سخت است. از طرفی من متولد ایران هستم و نمی دانم چرا کلمه "خارجی" را برایم به کار می برند. دوست دارم در ایران بازی کنم اما وقتی به طور پیاپی قانون را عوض می کنند دیگر نمی دانم چه کار کنم.
بنیل از لیگ چین گفت: در چین 20 دقیقه در هر بازی فرصت پیدا می کردم اما ذخیره بازیکنی با 20 سال تجربه حضور در لیگ چین بودم و شرایط کار برایم با تعویضهای پیاپی سخت بود. با اتمام کارم در چین پیشنهادی از دانشگاه آزاد گرفتم که برای ماندن در شرایط خوب بدنی و بازی خوب بود.
وی اضافه کرد:‌من یک بازیکن شوتزنم اما با توجه به تمرین کم  در بازی با زنجان خوب شوت نزدم. دوست دارم در پست گارد راس بازی کنم و به نظرم با هماهنگتر شدنم با تیم تا پلی آف شرایط بهتری پیدا می کنم و با حل مشکل دقیقه های آخر حتی امکان شکست زنجان را هم در دور پلی آف داریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار