تیم بسکتبال استقلال قشم پس از مدتها در مقابل البدرکنگ برنده شد و بازی تیم های دانشگاه آزاد و زنجان که به احتمال زیاد در بازیهای پلی آف با هم روبرو می شوند، با برد یک امتیازی زنجان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم زنجان با روحیه بالایی که بعد از شکست مهرام به دست آورده بود شروع پر قدرتی با کسب 5 امتیاز ابتدای بازی با دانشگاه داشت اما بازیکنان دانشگاه به تدریج فضا را جمع کرده و با آمدن بنیل کوچویی بازیکن جدید تیم به زمین روحیه مضاعفی گرفته و کوارتر اول را 17 بر 11 بردند هر چند بنیل که تنها یک روز با تیم جدیدش کار کرده آمار بالایی نداشت.

 زنجانی ها تا دقیقه 15 هم از حریف خود عقب بودند اما در این دقیقه اختلاف را جبران کرده و با یک امتیاز بالا افتادند و با وجود برد یک امتیازی کوارتر، نیمه اول را با نتیجه 35 بر 30 واگذار کردند.

××تعویض طلایی در ده دقیقه پایانی

دو تیم در بیشتر دقایق کوارتر سوم مساوی پیش رفتند اما در ده دقیقه آخر با تعویض تاثیرگذار محمد اوجاقی جوان که 13 امتیاز در دقایق حضورش به دست آورد و تجربه پویا تاجیک بازی به سود زنجان برگشت.

در میانه های این کوارتر وحید دلیرزهان بازیکن جوان دانشگاه با حرکت بسیار زیبایی که به یک دانک ختم شد، نیمکت این تیم را به هوا برد و از سوی تماشاگران تشویق شد، حامد حسین زاده هم با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه را به 60 بر 54 رساند. زنجانی ها بعد از این گلها ظرف یک دقیقه هفت امتیاز به دست آوردند و با گل پویا تاجیک نتیجه به 61 بر 60 به سود این تیم برگشت.

تاجیک که برای چند سال کاپیتانی دانشگاه را برعهده داشت در دقایق باقیمانده چند امتیاز دیگر هم مقابل تیم سابقش به دست آورد.

در طرف مقابل هم بنیل کوچویی در این دقایق به تیمش کمک کرده ودر حالی که سه امتیاز از حریف عقب بودند، یک دقیقه به پایان، دانشگاه را به یک امتیازی زنجان برگرداند. بنیل در حمله نهایی تیمش هم توپ را در دست داشت و بهترین فرصت برای گل کردن آن در زیر حلقه را داشت که با رسیدن دفاع زنجان این فرصت هم از دست رفت و تیم میهمان 67 بر 66 برنده به شهر خود بازگشت.

×× بهترینهای بازی

دیه گو بازیکن اسپانیایی زنجان با 13 امتیاز و 18 ریباند، کرم احمدیان با 18 امتیاز، محمد اوجاقی با 13 و پویا تاجیک با یازده امتیاز و هفت ریباند بهترینهای آماری زنجان در این دیدار بوده و موسی نبی پور با 16 امتیاز، محمد حسن زاده با 13 امتیاز و هفت ریباند و بنیل کوچویی با 12 امتیاز و شش ریباند بهترینهای دانشگاه آزاد بودند.

×× نوار باختهای قشم پاره شد

تیم بسکتبال قشم که به تازگی مارکوس فایسون بازیکن 35 ساله بلژیکی را به خدمت گرفته برای اولین بار در نیم فصل دوم به یک پیروزی رسید. قشمی ها در این فصل هفت بار به وقت اضافه رسیده و این بار هم مقابل البدر کنگ در وقت عادی 72-72 مساوی شدند اما در وقت اضافی اول 84 بر 80 بازی را بردند.

در جریان این دیدار تماشاگران قشمی با هم دعوای شدیدی داشته و باعث افتادن تبلیغات دور زمین شدند که پس از وقفه ای کوتاه این مشکل هم حل شده و بازی ادامه پیدا کرد. البته طبق شنیده ها تماشاگران قشمی فحاشی زیادی نیز در جریان بازی مقابل حریف انجام دادند.

××ششمین برد گرگان در لیگ

تیم شهرداری گرگان که در نیم فصل دوم فراتر از انتظار ظاهر شده و حتی حالا تهدیدی برای دانشگاه آزاد در رده ششم هم به حساب می آیند این هفته صنایع قشم را 74 بر 64 در خانه شکست دادند.

×× ماهان با تمام نیرو مقابل نفت انتهای جدولی

تیم فولاد ماهان که اکثر بازیهای مهم نیم فصل خود را پشت سر گذاشته مقابل تیم قعر جدولی نفت با تمام بازیکنان اصلی خود به میدان رفته و حتی با وجود بالا رفتن نتیجه در میانه های نیمه اول هم این بازیکنان را در زمین نگه داشت. ماهان سه کوارتر اول را با نتایج 28 بر 13، 24 بر 22 و 23 بر 21 برد و در ده دقیقه پایانی 29 بر 20 بازی را واگذار کرد. کریس ویلیامز با 15 امتیاز، ده ریباند، چهار پاس گل و چهار توپربایی بهترین بازیکن ماهان بود. اوشین ساهاکیان 16، سامان ویسی 14 و جابر روزبهانی 10 امتیاز برای ماهان به دست آوردند.

در تیم نفت هم امیر امینی با 24 امتیاز و پنج توپربایی بهترین بازیکن تیمش بود. امینی شش پرتاب موفق سه امتیازی داشت. مجتبی بردبار هم 15 امتیاز و هفت ریباند در این بازی به دست آورد.
گفتنی است در بین دو نیمه آنتوان بروکسی بازیکن دوم خارجی نفت درگیری لفظی ای در راه رفتن به رختکن با مربی خود داشت که با دخالت سرپرست تیم مشکل حل شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار