سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه مرا می شناسند من بازی هجومی ارائه می دهم.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی فردا از حساسیت خاصی برخوردار است در هفته های گذشته این حساسیت با سوال خبرنگاران آغاز شد. در جدول این دیدار 3 امتیاز دارد ولی از نظر رفتار و منش بیشتر از سه امتیاز ارزش دارد.

وی ادامه داد: دیدار دربی به جدول بستگی ندارد هر تیمی از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی داشته باشد در این دیدار برنده خواهد شد.

قلعه نوعی افزود: در جدول لیگ برتر اول هستیم باید جایگاه خود را حفظ کنیم پرسپولیس هم برای امتیاز گرفتن از این دیدار وارد میدان می شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس نقاط قوت و ضعف دارد بازی با نفت تهران آنها را آنالیز کرده ایم.

قلعه نوعی خاطر نشان کرد: خوشبختانه خط هافبک با حضور مجتبی جباری تقویت شده است. محروم و مصدوم نداریم.

وی در مورد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است سرمایه باشگاه است هنوز به حالت آماده نرسیده است که برای استقلال 90 دقیقه بازی کند.

قلعه نوعی در مورد خداحافظی رحمتی گفت: من در جریان او نبودم کار او را تایید نمی کنم.

نباید کی روش در این مورد موضع گیری کند. مسائل باشگاه و منافع تیم ملی را کنار هم قرار دهیم.

وی در مورد حساسیت دربی فردا که بیشتر از دربی های گذشته است تاکید کرد: گل محمدی از نسل سوم فوتبالمان است بچه محل من هم است.

جباری شاهد حرف های من است که هر جا می رویم سعی می کنیم در هر بازی بهترین فوتبال را از خود ارائه دهیم. بازی قبلی با تمام نفرات خود به مصاف ملوان رفتیم و با تمام وجود بازی کردیم.

سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد قضاوت در دربی 76 گفت: قهرمانی داور بزرگی است در طول قضاوت های خود تجربیات زیادی بدست آمده است و ممکن است هر آدمی مثل من مشکل داشته باشد.

من طوری رفتار خواهم کرد که قهرمانی بهترین قضاوت را داشته باشد قلعه نوعی در مورد احتیاط در بازی دربی خاطر نشان کرد: در هر جایی که بازی حساس مثل این بازی وجود دارد تیم ها احتیاط می کنند که اول گل نخورند و بعد دنبال گل زدن باشند این موارد به تفکرات مربی تیم دارد.

وی ادامه داد: فوتبال مسائل پشت پرده دارد که قشنگی فوتبال به خاطر این مسائل است برای بردن بازی برنامه داریم همه مرا می شناسند می دانند که من تفکرات هجومی دارم و در تمرینات این موارد را مرور کرده ایم.

قلعه نوعی در مورد استفاده از بازیکنان باتجربه افزود: به وحدت تاکتیکی رسیده ایم بازیکنان بزرگ داریم و سعی دارم که تمام آنها استفاده کنم فوتبال آن قدر تاکتیکی است که همه به دنبال بازی هجومی هستند بارسلونا سیستم 3-4-4 دارد آن قدر باید قوی باشیم که تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم./آق

برچسب ها: جدول ، جایگاه ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار