نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شدن شهر هشجین از خواسته های به حق و مسلم اهالی این منطقه بوده و بزودی این خواسته تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری  افزود: موضوع شهرستان شدن بخش خورش رستم شهرستان خلخال با تمام توان پیگیری می شود.

وی گفت: با توجه به قول های مساعد داده شده از سوی رییس جمهوری و وزیر كشور مبنی بر موافقت با این كار انتظار می رود استاندار اردبیل و مسوولان استانی نیز برای تحقق و امر تلاش كنند تا بزودی شاهد شهرستان شدن این بخش قبل از پایان عمر دولت دهم باشیم.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور كه در تبلیغات انتخاباتی خود به اهالی بخش خورش رستم قول داده ام برای شهرستان شدن این بخش با تمام توان تلاش می كنم و انتظار دارم تا به ثمر رسیدن این تلاش ها و تحقق خواسته اهالی این منطقه مبنی بر تبدیل بخش به شهرستان همه مسوولان استانی بویژه استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این كار همراهی كنند.

جعفری بنه با تبریك ولادت با سعادت پیامبر اسلام اظهار كرد: استعمار در تلاش برای ایجاد اختلاف مابین مسلمانان است و دشمن با این فكر در تلاش برای ایجاد نا امنی است.

وی با اشاره به این كه خاورمیانه قلب انرژی جهانی است و افزون بر 80 درصد از ذخایر انرژی جهان در خاورمیانه موجود می باشد افزود: استكبار پیر انگلیس و استعمار نوی آمریكا در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان كه بیشتر جمعیت خاورمیانه را تشكیل می دهند بر این ذخایر تسلط پیدا كرده و راه را برای تفرقه مسلمانان و رسیدن به اهداف شوم خود هموار كنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، شهرستان ، شدن ، شهر ، هشتچین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.