سر مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حرف هایی که در مورد دربی زده می شود مشترک است و همه دوست دارند بازی خوب و جوانمردانه ای شود.

حشمت مهاجرانی سر مربی سابق تیم فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حرفهایی که الان در مورد دربی می زنند، همه مشترک است و دوست دارند بازی خوب و جوانمردانه شود اما دربی یک بازی خاص است الان یادت نمی آید که استقلال یا پرسپولیس 3 فصل قبل به چه تیمی باخته اند اما دربی 20 سال قبل را همه یادشان می آید و تمام نکات آن را می دانند چون مردم به این بازی خاص توجه ویژه ای دارند.

وی افزود: دربی هیچ ربطی به نتایج قبلی 2 تیم و شرایط آنها در جدول ندارد هر 2 تیم بازیکنان ملی و خوب زیاد دارند و از نظر نیروی انسانی هر 2 تیم خوب هستند و این بازی می تواند نقطه عطفی برای فوتبال ما باشد چون هر دو تیم برای برنده شدن به میدان می آید. تماشاگران و رسانه های گروهی خیلی به این بازی می پردازند و آرزو می کنم بازی خوبی شود.

وی تصریح کرد: علی کریمی بازیکن باتجربه ای است و میادین بین المللی زیادی دیده است و از نقطه نظر روحی خیلی می تواند موثر باشد اما متأسفانه این بازی را از دست داده که به ضرر پرسپولیس است، فرهاد مجیدی هم برای استقلال می تواند مثمرثمر باشد.

مهاجرانی گفت: برنده بازی را نمی شود پیش بینی کرد چون حوادث فوتبال پیش بینی نشده است هر تیمی که بهتر از موقعیت هایش استفاده کند شانس بیشتری برای پیروزی دارد./آق

برچسب ها: دربی ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار